Voor 15:00 uur besteld, dezelfde dag verzonden!0184 - 642 145

Technische Hijsunie

Vragen?

Technische Hijsunie
Voor al uw hijs- en hefmiddelen!
0184 -430 861

Bel mij terug

Veelgestelde vragen

IK WIL GRAAG EEN KETTING VAN EEN ANDERE LENGTE DAN IK KAN KOPEN. HOE KAN IK DAT HET BESTE BESTELLEN?
De klant is koning, dus ook een andere lengte ketting is mogelijk. Sommige kettingen kunnen alleen besteld worden op bundels van 30, 50, 60 of 120 meter. Hier kan niet vanaf worden geweken. Andere kettingen kunnne geheel op maat gemaakt worden, zoals de hijskettingen en lampenkettingen.

Dat kan ook voor lengtes die niet eindigen op een ‘ronde’ meter. U besteld dan het aantal totale meters (naar boven afgerond). Bij ‘opmerkingen’, zichtbaar na het invullen van uw gegevens, de gewenste lengtes invullen. Wij maken de ketting geheel voor u op maat. Voorbeeld: u heeft 2 stukken van 1,5 meter nodig. Vul dan bij het aantal '3' in en schrijf in het opmerkingenveld dat het om 2x 1,5 meter gaat.
DE AANTALLEN DIE IK WIL BESTELLEN ZIJN NIET BESCHIKBAAR OP DE WEBSHOP?
Dat betekent gelukkig niet direct dat wij deze aantallen niet kunnen leveren. Wilt u een kleinere, grotere of aangepaste afname? Neem dan contact met ons op via de mail, telefoon en het contactformulier . Dan krijgt u daar binnen 24 uur antwoord op.
HOE SNEL KAN IK MIJN BESTELLING VERWACHTEN?
Alle producten worden geleverd binnen redelijke termijnen. Indien op voorraad worden uw bestelde producten binnen één á twee werkdagen op het door u opgegeven afleveradres aangeboden. Wij verzenden van ma-do. Levering vindt plaats via Wisman Transmission en van ma-vr.

Is een product niet op voorraad? Dan wordt u hierover en over de aangepaste levertijd geïnformeerd via de mail of telefoon.
WAT ZIJN DE VERZENDKOSTEN?
Dit kan per bestelling verschillen. De verzendkosten worden namelijk automatisch berekend aan de hand van de inhoud van uw winkelmandje. Het gewicht hiervan bepaalt de hoogte van de verzendkosten. Deze kosten zijn zichtbaar in uw winkelmandje.
VERZENDEN JULLIE OOK NAAR HET BUITENLAND?
Ja, wij versturen regelmatig pakketjes naar landen binnen en buiten Europa. De levering van pakketjes naar het buitenland kan iets langer duren en de verzendkosten liggen veelal hoger dan bij verzending binnen Nederland. Omdat de verzendkosten van veel factoren afhankelijk zijn, is het niet mogelijk om dit soort bestelling via onze website te doen. Bestellingen die naar België verzonden moeten worden, kunnen wel direct via onze webshop gedaan worden.

Wilt u een bestelling bij ons doen en moet deze verstuurd worden naar een adres buiten Nederland of België? Stuur ons dan een e-mail dan helpen wij u graag verder!
VOOR HETZELFDE PAKKETJE NAAR BELGIË BETAAL IK MEER DAN IN NEDERLAND. HOE KAN DAT?
De verzendkosten naar het buitenland liggen hoger dan bij verzending binnen Nederland. De verzendkosten zijn afhankelijk van de tarieven die vervoerders hanteren, inclusief de afstand die afgelegd moet worden. Bekijk de exacte verzendkosten per land op de pagina ‘Verzenden & Betalen’.
HOE KAN IK BETALEN?
Voor Nederland kunt u betalen via bankoverschrijving, iDEAL, Creditcard.
Voor België kunt u betalen via bankoverschrijving, Bancontant of creditcard.
Ook kunt u uw bestelling bij het afhalen voldoen via PIN, creditcard of contant.
KAN IK MIJN BESTELLING RETOURNEREN?
U kunt uw bestelling retourneren*. Wij streven naar een 100% tevredenheidsgarantie. Is de bestelling niet naar wens, neem dan binnen vijf werkdagen na het ontvangen van uw bestelling contact met ons op, dan informeren wij u over het retourproces. Zodra wij uw pakketje hebben ontvangen krijgt u hiervan binnen enkele werkdagen een bevestiging. Wij zullen dan uw aankoopbedrag zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 30 dagen, terugstorten op het door u opgegeven rekeningnummer.

*LET OP: Op maat gemaakte materialen kunnen niet geretourneerd worden. Denk hierbij bijvoorbeeld aan kettinglengtes die afwijken van de gebruikelijke bundellengtes 30 of 50 meter, alle lampenkettingen, samengestelde kettingen (zoals tweesprongen e.d.), speciale hijsbanden en staalkabels, etc.
IK HEB CERTIFICATEN BIJ MIJN BESTELLING BESTELD MAAR DEZE ZATEN NIET IN DE DOOS?
Dat klopt. Certificaten worden altijd digitaal verstuurd om zoek raken e.d. te voorkomen. De certificaten worden verstuurd naar het opgegeven e-mailadres bij de bestelling.

Voor vaste klanten maken wij automatisch een account aan in ons klantenportaal. U krijgt dan van ons via de mail een login voor dit portaal. Hier kunt u vervolgens al uw certificaten op overzichtelijk wijze terug vinden.
MIJN BESTELLING BETREFT EEN INTRA COMMUNAUTAIRE LEVERING MAAR DE BTW WORDT NIET VERLEGD?
Als Nederlandse klant betaalt u altijd het bedrag inclusief de BTW. Wel kunt u bij het invullen van uw gegevens uw BTW nummer invullen, deze wordt dan vermeld op de factuur.  Bij een levering naar het buitenland hoeft u echter geen BTW te betalen. Vul bij het invoeren van uw bestelling uw BTW-nummer in. Ons systeem controleert het BTW-nummer automatisch. Bij een geldig nummer wordt er 0% BTW gerekend.

Heeft u uw bestelling al betaald en afgerond zonder dat de BTW is verlegd? Dan dient u zelf de BTW bij de Belastingdienst terug te vragen. Wij kunnen niet met terugwerkende kracht de BTW terugstorten dus controleer uw bestelling altijd voordat u betaald!
HEBBEN JULLIE OOK EEN WINKEL DIE IK KAN BEZOEKEN?
Ja, dat is mogelijk. U bent van harte welkom aan de Wilgehout 7 in Hardinxveld-Giessendam! Wij zijn iedere werkdag geopend van 8-17 uur. Wij hebben héél veel producten op voorraad liggen. Wilt u er echter zeker van zijn dat wij ook uw product op voorraad hebben liggen, neem dan vooraf contact met ons op. Wij zullen er dan voor zorgen dat het voor u klaar ligt.

Wilt u een artikel laten samenstellen, zoals bijvoorbeeld een tweesprong? Deze kunnen wij direct voor u klaar maken terwijl u wacht.
VERKOPEN JULLIE OOK AAN PARTICULIEREN?
Ja, zeker! Wij verkopen zowel aan bedrijven als particulieren.

Snel naar:

Klantenbeoordeling

Volg je ons al?

© 2019 Technische Hijsunie  - Disclaimer - Website realisatie door Vanderperk Groep